Sluchové vnímání - Zdeňka Michalcová
Kód: TB111571Detailní popis produktu
Sluch je vedle zraku druhým nejdůležitějším smyslem podílejícím se na mezilidské komunikaci. Oslabená schopnost sluchového vnímání neznamená, že má dítě poruchu sluchu, může však významně negativně ovlivnit výsledky dětského počátečního vzdělávání, především čtení a písemného projevu. Předložená publikace se proto snaží poskytnout náměty, jak sluchové vnímání u dítěte ve věku mateřské školy efektivně rozvíjet a případným nedostatkům předcházet. Lze ji však dobře využít i při stimulaci či reedukaci v případě, že již oslabení sluchového vnímání u konkrétního dítěte registrujeme či máme potvrzeno, a to i ve školním věku. Aby dítě práce bavila, při zdolávání jednotlivých obtíží ve sluchovém vnímání splněním jednotlivých úkolů zdolává postupně s klukem Tobíkem horu, k jejímuž vrcholu vedou obláčky s čísly jednotlivých úkolů. Ty si postupně vybarvuje, až vrcholu hory dosáhne. Dítě tak postupně zvládá rytmizovat písničky, sluchově rozlišovat rytmus řeči, vytleskávat slabiky slov, u slabik určovat jejich délku, postupně sluchově rozlišovat přítomnost určité slabiky či písmene (fonému) ve slyšeném slově, pohrát si se zvukovou malebností jednotlivých slov aj.Autor: PhDr. et Mgr. Zdeňka Michalová
Vazba: brožovaná
Počet stran: 56
Formát: 210 x 297 mm
Vydáno: 2015
Skvělá hra na rozvoj sluchového vnímání. 12 dřevěných zdobených dóz naplněné dvěmi stejnými obsahy. Dávej pozor, jestli uslyšíš ten rodíl!? NASLOUCHACÍ PEXESO
Listy se slovy k procvičování měkčení
Sluchové vnímání – sluchová analýza a syntéza řeči
Publikace je zaměřena zejména na analýzu a syntézu (rozklad a sklad) slov na slabiky a na hlásky.
Postřehovací slabiky jsou určeny k nácviku čtení slabik, jejich rychlejšímu vybavování při čtení souvislého textu
Jedenáct dřevěných zvukových kostek s motivem savany.
Kartičky jsou určeny dětem mladšího školního věku k trénování fonetické manipulace.
Kartičky jsou určeny dětem mladšího školního věku k trénování a rozlišování podobných písmen b, p, d, m, n.
Karty s písmeny jsou graficky zpracované a dítě může přiřazovat slova z libovolného textu k daným slabikám
Kartičky pro děti mladšího školního věku k trénování rozlišování tvrdých a měkkých slabik di-dy, ni-ny, ti-ty a sykavek.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.