Pro hbité jazýčky, pro bystré hlavičky - logopedický sešit R
Kód: SP532226Související produkty
Tip
Malé logopedické razítko - LR
5-7 prac. dnů
120 Kč
Malé logopedické razítko s vyobrazením postavení mluvidel při výslovnosti hlásek LR
Tip
Pro hbité jazýčky, pro bystré hlavičky - logopedický sešit L
Skladem
(>5 ks)
80 Kč
Pro hbité jazýčky, pro bystré hlavičky - logopedický sešit pro děti, které se učí správně vyslovovat hlásku L . Pracovní sešit s černobílými ilustracemi je určen dětem a jejich rodičům, pedagogům - logopedům a logopedickým odborníkům.
Tip
Pro hbité jazýčky, pro bystré hlavičky - logopedický sešit Ř
Skladem
(>5 ks)
65 Kč
Pro hbité jazýčky, pro bystré hlavičky - logopedický sešit pro děti, které se učí správně vyslovovat hlásku Ř . Pracovní sešit s černobílými ilustracemi je určen dětem a jejich rodičům, pedagogům - logopedům a logopedickým odborníkům.
Detailní popis produktu
Logopedický pracovní sešit s černobílými ilustracemi je určen dětem a jejich rodičům, pedagogům - logopedům a logopedickým odborníkům. Obsahuje velkou zásobu slovíček rozdělených do kapitol R na začátku slov, R uprostřed samohlásek, R na konci slov, R uprostřed slov, Využití v jednoduchých větách, Využití v říkadlech, Hádanky. Každá kapitola je bohatě ilustrovaná černobílými ilustracemi, které si děti mohou za odměnu vybarvit.Sešity mohou nahradit tzv. notýsky a s nimi související pracné opisování slovíček. Je v nich ponechán dostatečný prostor pro dopisování vlastních poznámek.
Autor: J. Vandasová, ilustrace M. Smetáková
Vazba: brožovaná bez přebalu lesklá
Formát: 210 x 297 mm
Počet stran: 76
Datum vydání: 2010
Tip
Šimonovy pracovní listy 6 Logopedická cvičení
Skladem
(2 ks)
118 Kč
Šestý díl ŠPL je zaměřen na logopedická cvičení na hlásky artikulačně jednoduché (M, P, B, V, F)a na artikulačně náročnější (C, S, Z, Č, Š, Ž).
Tip
Šimonovy pracovní listy 7 Logopedická cvičení II.
Skladem
(3 ks)
118 Kč
Sedmý díl ŠPL je zaměřen na rozvoj vyjadřovacích schopností předškoláků a malých školáků a předškoláků, na rozšíření slovní zásoby, vnímání a paměť.
Tip
Velké logopedické pexeso 2 Eichlerová Ilona, Havlíčková Jana
Skladem
(2 ks)
135 Kč
Velké logopedické pexeso obsahuje ve třech dílech 54 témat ze základní slovní zásoby přibližně tříletých dětí. Každé téma je tvořeno 10 dvojicemi obrázků.
Tip
Velké logopedické pexeso 1 Eichlerová Ilona, Havlíčková Jana
Skladem
(2 ks)
135 Kč
Velké logopedické pexeso obsahuje ve třech dílech 54 témat ze základní slovní zásoby přibližně tříletých dětí. Každé téma je tvořeno 10 dvojicemi obrázků.
Tip
Velké logopedické pexeso 3 Eichlerová Ilona, Havlíčková Jana
Skladem
(2 ks)
135 Kč
Velké logopedické pexeso obsahuje ve třech dílech 54 témat ze základní slovní zásoby přibližně tříletých dětí. Každé téma je tvořeno 10 dvojicemi obrázků.
Hlasy a hlásky - Rozvíjení a výchova řeči
Skladem
(>5 ks)
131 Kč
Stostránková knížka, rovněž s ilustracemi Jolanty Lyskové, je původní metodickou pomůckou, která naznačuje přirozené výchovné postupy při podněcování, rozvíjení a usměrňování vývoje řeči od prvních let života dětí.
Tip
Říkáme si s dětmi - Logopedické hříčky
5-7 prac. dnů
85 Kč
Tato knížka seznamuje rodiče a učitelky předškolních zařízení s praktickými otázkami výchovy jazyka a řeči u malých dětí. Jsou v ní zastoupeny čtyři skupiny říkánek a veršovánek
Tip
Říkanky pro upevnění hlásky R, Ř
Skladem
(2 ks)
122 Kč
Poslední publikace z cyklu logopedických textů Jitky Tučkové určených převážně dětem, které mají v řeči větší obtíže než pouze výslovnostní. Obsahuje ilustrované básničky, které slouží k upevnění vývojově nejtěžších hlásek R a Ř
Logopedické hry pro větší děti
5-7 prac. dnů
160 Kč
Křížovky, kvízy a luštěnky na procvičování výslovnosti pro děti 7-12 let
Tip
Logopedický cvrček - R
Skladem
(>5 ks)
108 Kč
Další díl z řady pracovních sešitů zaměřených na hravé procvičování výslovnosti a vyjadřovacích dovedností, tento na hlásku R
Tip
Trpaslík v trávě spí
Skladem
(2 ks)
127 Kč
Předkládaný soubor vět nabízí rychlou orientaci v procesu osvojování hlásek R a Ř. Každá věta je doplněna jednoduchým srozumitelným obrázkem, který motivuje děti k opakování věty a podněcuje je k samostatné produkci vět.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář