Společenskovědní vyučovací předměty
Kód: DC747Související produkty
Žáci se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Detailní popis produktu
Druhé vydání příručky pro učitele druhého stupně základních škol, která je zaměřena na tipy a doporučení pro práci se žáky se specifickými poruchami učení.
OBSAH:
1. Stručné vymezení specifických poruch učení
2. Možné projevy specifických poruch učení ve výuce společenskovědních vyučovacích předmětů
3. Postupy při výuce - při osvojování nového učiva
4. Postupy při prověřování znalostí
5. Užitečné tipy pro práci
Autor: Lenka Krejčová, Zuzana Bodnárová
Rozměry: 148 x 210 mm
Počet stran: 54
Vazba: brožovaná
Vydáno: 2017
Publikace Didaktika českého jazyka vymezuje obsah vyučování českému jazyku a uvádí jeho podání v období, které uzavírá jeho školní průběh.
Nově zpracovaná komplexní publikace přináší kromě charakteristiky dyslexie zejména metody výuky, hodnocení a reedukace reedukace (včetně barevné obrazové přílohy k pomůckám)
Hlavním cílem knihy je pomoci čtenáři uvědomovat si obtíže spojené s dyslexií, jejich možný negativní vliv na osvojování anglického jazyka (resp. cizího jazyka obecně)
Pracovní listy s metodickými pokyny pro výuku vlastivědy
kniha her pro děti se specifickými poruchami učení
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.