Dysortografie, Strana 3
Nejprodávanější
104 položek celkem
Značky
Položek k zobrazení: 104
Novinka
Tip
78 Kč
Neonový samolepicí bloček ve tvaru bubliny na psaní poznámek např. při učení
Novinka
Tip
78 Kč
Neonový samolepicí bloček ve tvaru šipky na psaní poznámek např. při učení
Novinka
Tip
770 Kč
Koberec napomáhá osvojení slovních druhů, a to hravou formou, propojením s pohybem a vlastní aktivitou dětí. Součástí je metodický list.
Novinka
Tip
980 Kč
Výukový koberec Gramatický rozcestník napomáhá zábavným způsobem a propojením s pohybem správné aplikaci gramatických pravidel. Součástí koberce je metodický list.
Tip
220 Kč
Publikace je určena učitelům základních a středních škol, ale i rodičům dětí se specifickými poruchami učení a chování – přináší konkrétní možnosti přístupu, metod výuky a hodnocení výsledků vzdělávání
Tip
510 Kč
ROPRATEM vede žáky k nácviku rychlejšího a bezchybného zpracování dat, což je potřebné zejména pro úspěšnější školní práci. 3.upravené vydání
Tip
1 803 Kč
Výukový program pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami v českém jazyce. Program je plně dotykový a lze ho používat i na dotykovém zařízení bez klávesnice (PC, notebook, tablet) s českými Windows XP, Vista, 7, 8, nebo 10.
Tip
227 Kč
Publikace s zabývá všemi věkovými obdobími v životě člověka, do kterých se specifické potíže promítají. Věnuje se i těm obdobím školního vzdělávání, která u nás dosud nejsou příliš zpracována, totiž druhému stupni ZŠ a středními školami s dopadem na věk dospělých.
Tip
140 Kč
Publikace se snaží poskytnout náměty, jak sluchové vnímání u dítěte ve věku mateřské školy efektivně rozvíjet a případným nedostatkům předcházet. Lze ji však dobře využít i při stimulaci či reedukaci v případě, že již oslabení sluchového vnímání u konkrétního dítěte registrujeme či máme potvrzeno, a to i ve školním věku.
Tip
95 Kč
Pravopisné křižovatky – stavba slova, slova příbuzná vychází v edici Zatracená čeština nakladatelství Tobiáš. Ta přináší soubory cvičení, jejichž prostřednictvím se děti naučí, jak postupovat při řešení gramatických jevů, jako je například pravopis i/y po obojetných souhláskách
uprostřed slova i v koncovkách, jak se orientovat ve stavbě slova, … s následným procvičením
a zafixováním postupů.
uprostřed slova i v koncovkách, jak se orientovat ve stavbě slova, … s následným procvičením
a zafixováním postupů.