Dysortografie, Strana 3
Nejprodávanější
110 položek celkem
Značky
Položek k zobrazení: 110
![Neonovy samolepici blocek bublina](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.logopedie-vendy.cz/user/shop/detail/28740_neonovy-samolepici-blocek-bublina.jpg?6026ce11
)
Novinka
Tip
77 Kč
Neonový samolepicí bloček ve tvaru bubliny na psaní poznámek např. při učení
![Neonovy samolepici blocek sipka](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.logopedie-vendy.cz/user/shop/detail/28737_neonovy-samolepici-blocek-sipka.jpg?6026ce11
)
Novinka
Tip
77 Kč
Neonový samolepicí bloček ve tvaru šipky na psaní poznámek např. při učení
![Slovni druhy vyukovy koberec](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.logopedie-vendy.cz/user/shop/detail/26960_slovni-druhy-vyukovy-koberec.jpg?6026ce11
)
Novinka
Tip
780 Kč
Koberec napomáhá osvojení slovních druhů, a to hravou formou, propojením s pohybem a vlastní aktivitou dětí. Součástí je metodický list.
![Gramaticky rozcestnik vyukovy koberec](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.logopedie-vendy.cz/user/shop/detail/26951_gramaticky-rozcestnik-vyukovy-koberec.jpg?6026ce11
)
Novinka
Tip
980 Kč
Výukový koberec Gramatický rozcestník napomáhá zábavným způsobem a propojením s pohybem správné aplikaci gramatických pravidel. Součástí koberce je metodický list.
![Školní hodnocení a žáci se specifickými poruchami učení a chování](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.logopedie-vendy.cz/user/shop/detail/23627_skolni-hodnoceni-a-zaci-se-specifickymi-poruchami-uceni-a-chovani.jpg?6026ce11
)
Tip
220 Kč
Publikace je určena učitelům základních a středních škol, ale i rodičům dětí se specifickými poruchami učení a chování – přináší konkrétní možnosti přístupu, metod výuky a hodnocení výsledků vzdělávání
![DysCom 11 1PC](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.logopedie-vendy.cz/user/shop/detail/19844_dyscom-11-1pc.jpg?6026ce11
)
Tip
1 803 Kč
Výukový program pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami v českém jazyce. Program je plně dotykový a lze ho používat i na dotykovém zařízení bez klávesnice (PC, notebook, tablet) s českými Windows XP, Vista, 7, 8, nebo 10.
![Specifické poruchy učení](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.logopedie-vendy.cz/user/shop/detail/19703_specificke-poruchy-uceni.jpg?6026ce11
)
Tip
227 Kč
Publikace s zabývá všemi věkovými obdobími v životě člověka, do kterých se specifické potíže promítají. Věnuje se i těm obdobím školního vzdělávání, která u nás dosud nejsou příliš zpracována, totiž druhému stupni ZŠ a středními školami s dopadem na věk dospělých.
![Sluchové vnímání - Zdeňka Michalcová](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.logopedie-vendy.cz/user/shop/detail/19040_sluchove-vnimani-zdenka-michalcova.jpg?6026ce11
)
Tip
140 Kč
Publikace se snaží poskytnout náměty, jak sluchové vnímání u dítěte ve věku mateřské školy efektivně rozvíjet a případným nedostatkům předcházet. Lze ji však dobře využít i při stimulaci či reedukaci v případě, že již oslabení sluchového vnímání u konkrétního dítěte registrujeme či máme potvrzeno, a to i ve školním věku.
![PRAVOPISNÉ KŘIŽOVATKY Stavba slova, slova příbuzná](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.logopedie-vendy.cz/user/shop/detail/18617_pravopisne-krizovatky-stavba-slova--slova-pribuzna.jpg?6026ce11
)
Tip
95 Kč
Pravopisné křižovatky – stavba slova, slova příbuzná vychází v edici Zatracená čeština nakladatelství Tobiáš. Ta přináší soubory cvičení, jejichž prostřednictvím se děti naučí, jak postupovat při řešení gramatických jevů, jako je například pravopis i/y po obojetných souhláskách
uprostřed slova i v koncovkách, jak se orientovat ve stavbě slova, … s následným procvičením
a zafixováním postupů.
uprostřed slova i v koncovkách, jak se orientovat ve stavbě slova, … s následným procvičením
a zafixováním postupů.
![Jak se učit s dítětem se specifickou poruchou učení a s poruchou pozornosti](https://cdn.myshoptet.com/usr/www.logopedie-vendy.cz/user/shop/detail/18029_jak-se-ucit-s-ditetem-se-specifickou-poruchou-uceni-a-s-poruchou-pozornosti.jpg?6026ce11
)
Tip
177 Kč
Publikace je určena nejen žákům základních a středních škol, ale i jejich často bezradným rodičům a učitelům – přináší konkrétní možnosti, jak učinit učení efektivnějším, jak rozpoznat výhodný styl učení, jaké volit strategie učení, jaké možnosti využít při učení se české gramatice, (matematice, cizímu jazyku (gramatice i slovní zásobě), slohu, naukovým předmětům apod.