Orientace v čase a prostoru - sada hodiny
Kód: PA290575Související produkty
Jedná se o pokovenou samolepicí folii. (Ne)Magnetická kovová páska
Obrázkové karty vhodné pro práci s dětmi doma, ve školce i ve škole.
Popisovatelná pokovená samolepicí páska. (Ne)Magnetická
Detailní popis produktu
Tato sada karet navazuje na již dříve vydané pomůcky a zaměřuje se na situace, ve kterých se objevuje reálný čas, znázorněný jednou na ručičkových a podruhé na digitálních hodinách. Právě „čtení“ různě uvedených časových údajů – díky stále více postupující digitalizaci – dnešním dětem činí potíže. Přitom znalost klasického znázornění času je stále potřebná pro fungování v každodenním životě a má přesah i do dalších oblastí.
Karty tvoří šestnáct dvojic, přičemž na výjevech z běžných životních situací ukazují, že vyjádření času může být rozdílné. Obrázky mohou zároveň sloužit k vyprávění či domýšlení nastíněného příběhu.
Celkově mají všechny tři sady za cíl pomoci dětem orientovat se lépe ve vnímání času a prostoru. Děti ve věku 5–7 let si utvářejí a upevňují představu pojmů jako ráno, v poledne, večer, na jaře, v létě, na podzim, v zimě apod. Základní sada poslouží k osvojení pojmů, které s orientací v čase a prostoru souvisí (názvy měsíců, roční období, části dne atd.). Na základní sadu navazuje sada s aktivitami, které pomohou také pochopit příběhy v chronologické návaznosti tak, jak se za sebou udály.
Celkem 32 barevných karet s návodem na použití. Formát 53 x 75 mm, baleno v praktické krabičce
Počet stran:sada 32 karet v krabičce
Rok vydání: 2020
Obrázkové razítko pro děti i učitele, pro učení určování času
Vhodné pro práci s dětmi při návštěvě lékaře.
Pracovní listy jsou zaměřeny na organizaci běžného dne. Obsahují aktivity na vnímání časové posloupnosti, časového sledu, uvědomování si příčiny následku, začátku a konce.
Pracovní listy jsou zaměřeny zejména na zrakovou analýzu a syntézu
Cena je uvedena za 1ks
Cena je uvedena za 1ks
Cena je uvedena za 1ks
Cena je uvedena za 1ks
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.