Skupinové aktivity pro zvládání stresu
Kód: PR221807Detailní popis produktu
Pro psychickou a emoční pohodu dětí a také pro jejich psychickou odolnost je velmi důležité, aby se naučily zdravému zvládání stresu. Aktivity v této knize vycházejí z autorčiny mnohaleté zkušenosti s prací s dětmi. Deborah Plummer nabízí řadu pestrých a dobře proveditelných námětů, které budou užitečné pro všechny, kdo pracují s dětmi, a také pro rodiče dětí, jež mají obtíže se zvládáním náročných situací.
Děti se díky propracovaným činnostem naučí identifikovat svůj stres a obavy, a také si osvojí dovednosti a strategie, které jim v budoucnu pomohou se zvládáním náročných situací. Zjistí také, že stres nemusí být vždy na škodu, že existuje pozitivní stres, který může být jejich pomyslným motorem ve chvíli, kdy řeší něco složitějšího. Taktéž se naučí pojmenovat své emoce a pocity a zvládat je.
Knihu v závěru doplňuje několik pracovních listů.
Deborah M. Plummer je vysokoškolská pedagožka (De Montfort University, Leicester) a terapeutka, autorka řady publikací pro práci s dětmi i s dospělými.
Autor: Deborah M. Plummer
Překladatel: Musilová, Zuzana
Formát: 161 x 231 mm
Vazba: brožovaná
Počet stran: 112
Vydáno: 2024
Kniha pomocí příběhů ze života pomáhá dětem zvládnout složité situace.
Soubor hudebně-terapeutických činností a dalších aktivit pro děti a dospělé
Co je to vlastně stres? Jak poznám, že jsem ve stresu? Může být stres i užitečný? A co dělat, aby nám stres neškodil?
Relaxace, která pomáhá
2., upravené vydání
Rodina jako sociální děloha. Originální ucelená koncepce rodiny, která sdružuje biologická a psychosociální fakta.
Kniha přibližuje teoretické základy i praktické rozměry terapie v přírodě
Autor se specificky věnuje podrobnému „technickému“ popisu terapeutického procesu od začátku po jeho ukončování
100 praktických technik pro každý den
Po úspěchu své knihy Příručka psychoterapeutických technik pro práci s dětmi a rodinou se manželé Cabyovi rozhodli napsat jakési pokračování, které svou strukturou navazuje na předchozí knihu, ale rozvíjí nové nápady týkající se řešení problémových situací (např. práce s metaforami, se zdroji, s improvizací).
Autogenní trénink pro děti od 4 let
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.