Společné vzdělávání orientované na posílení kompetencí učitelů a žáků v inkluzivním prostředí školy
Kód: MU011127Detailní popis produktu
Jejím cílem je hlouběji se věnovat tématům inkluzivního vzdělávání, vyučování a inkluzivní didaktiky se zaměřením na inkluzivní třídu, identifikaci potřeb žáků se SVP, koncept včasné intervence v heterogenní třídě a na volbu metod a strategií při výuce. Cílem výzkumného šetření je analyzovat faktory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků se SVP ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Jedná se o specifikaci podpůrných opatření využívaných v inkluzivní škole, přístupy volené učiteli základní škol v inkluzivním vzdělávání, úroveň spolupráce učitele s poradenskými zařízeními, s asistentem pedagoga, uplatňování týmové práce mezi učiteli. Publikace je členěna do sedmi kapitol a dalších subkapitol.
Autor: Miroslava Bartoňová, Marie Vítková
Vazba: brožovaná
Formát: 149 x 210 mm
Počet stran: 173
Rok vydání: 2017
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.