Společné vzdělávání orientované na posílení kompetencí učitelů a žáků v inkluzivním prostředí školy

Kód: MU011127
187 Kč
Skladem (4 ks)

Výzkumná monografie se zabývá vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivní třídě.

Detailní informace

Detailní popis produktu

Jejím cílem je hlouběji se věnovat tématům inkluzivního vzdělávání, vyučování a inkluzivní didaktiky se zaměřením na inkluzivní třídu, identifikaci potřeb žáků se SVP, koncept včasné intervence v heterogenní třídě a na volbu metod a strategií při výuce. Cílem výzkumného šetření je analyzovat faktory ovlivňující inkluzivní vzdělávání žáků se SVP ve školách hlavního vzdělávacího proudu. Jedná se o specifikaci podpůrných opatření využívaných v inkluzivní škole, přístupy volené učiteli základní škol v inkluzivním vzdělávání, úroveň spolupráce učitele s poradenskými zařízeními, s asistentem pedagoga, uplatňování týmové práce mezi učiteli. Publikace je členěna do sedmi kapitol a dalších subkapitol.

Autor: Miroslava Bartoňová, Marie Vítková
Vazba: brožovaná
Formát: 149 x 210 mm
Počet stran: 173

Rok vydání: 2017

 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: