Školní hodnocení a žáci se specifickými poruchami učení a chování
Kód: DH1013Detailní popis produktu
Publikace ukazuje, jak hodnotit objektivně, jaké formy hodnocení využívat (např. formativní hodnocení, slovní hodnocení, individualizované hodnocení, sebehodnocení a další). Vyvrací i mýty týkající se školního hodnocení u žáků se specifickými poruchami učení a chování. Publikace přináší i řadu konkrétních ukázek hodnocení.
Je určena učitelům základních a středních škol, ale i rodičům dětí se specifickými poruchami učení a chování – přináší konkrétní možnosti přístupu, metod výuky a hodnocení výsledků vzdělávání u žáků se specifickými poruchami učení a chování.
Publikace je vhodná pro 2. stupeň ZŠ
Autor: Hana Žáčková, Drahomíra Jucovičová
Vazba: brožovaná
Formát: 145 x 206 x 12 mm
Počet stran: 208
Vydáno: 2017
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.