Vizuomotorické listy 2. díl
Kód: PA290421Související produkty
Máte doma budoucího prvňáčka? Pak je druhá část tohoto kompletu určena právě Vám.
Detailní popis produktu
Máte doma budoucího prvňáčka? Pak je druhá část tohoto kompletu určena právě Vám.
Dopřejte své ratolesti pár minut denně pro rozvoj zrakového vnímání, rozlišování a souhry oka a ruky. Cílená stimulace vizuomotoriky je v tomto věku nezbytným předpokladem k úspěšnému zvládnutí čtení a psaní.
Pokud vaše dítě zvládlo aktivity obsažení v první části tohoto kompletu (v pracovních listech Ruka – oko) a již získalo určitou obratnost při práci s jednotlivými předlohami, nasimulovalo správně zrakové vnímání, je čas propojit vše v písemném projevu. Právě proto je zde tento díl kompletu Vizuomotorické listy, Tužka – oko. Navazují na 1. díl a přirozeně stimulují souhru ruky a oka, tentokrát v písemné formě.
Publikace je vhodná pro děti ve věku 5 až 7 let a pro děti s oslabením v oblasti zrakového rozlišování, vizuomotoriky, grafomotoriky či pozornosti.
Materiál je rozdělen do dvou dílů, úkolům v této části předchází publikace Vizuomotorické listy, Ruka – oko.
Autor: Ivana Vlková
Vazba: Paperback
Formát: 210 x 297 mm
Počet stran: 50
Datum vydání: 2019, dotisk 2024
ROPRATEM vede žáky k nácviku rychlejšího a bezchybného zpracování dat, což je potřebné zejména pro úspěšnější školní práci. 3.upravené vydání
Soubor pracovních listů pro optimální rozvoj schopností a dovedností předškoláka
Pracovní listy slouží především k rozvoji zrakového rozlišování (optické diferenciace).
Jak krtek Barbora uviděl svět, 1. díl
První úkoly rysa ostrovida.
Pracovní sešit představuje užitečnou pomůcku na rozvoj zrakového a sluchového smyslu a obsahuje 70 pracovních listů
Další úkoly rysa ostrovida
Pracovní listy pro děti se speciálními vzdělávacími potřebami, které mají potíže se zvládnutím pozornosti a orientace.
Aktivity v pracovním sešitu jsou připravené odborníky na míru dětem se specifickými vzdělávacími potřebami, které mají obtíže se zvládáním základních početních úkonů, potíže s pozorností a s orientací či mají přímo diagnostikovanou poruchu matematických schopností - dyskalkulií.
S tužkou v ruce, hravě a s pohybem
Jak rozvíjet kreslení a psaní. Přečtěte si, jak pomoci dětem rozvíjet kreslení a psaní!
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.