Kniha Rehabilitace kognitivních funkcí v ošetřovatelské praxi přináší všem se zájmem o tuto problematiku návod jak pracovat s lidmi, které mají deficit v této oblasti, a jak je ošetřovat.
Klinické psychologii je přes sto let. Vztahuje se k člověku v nemoci i ve zdraví a ke zdravotnickým systémům, které o něj pečují. Pohled na to, co zdraví, nemoc a kvalitní systém je, se ale v důsledku společenských změn proměňuje.
Augmentativní a alternativní komunikace se pokouší přechodně nebo trvale kompenzovat projevy poruchy a postižení u osob se závažným postižením řeči, jazyka a psaní.
Dětská klinická psychologie, publikace komplexně mapující celý tento obor, vychází ve čtvrtém, přepracovaném a doplněném vydání. Oproti třetímu vydání má o dvě nové kapitoly oddíl vztahující se k poruchám řeči a agresivita v dětském věku
Otázek je mnoho a jsou zcela oprávněné a na místě, protože vstup dítěte do základní školy je nejen pro dítě, ale i pro celou jeho rodinu velkým krokem.
Publikace obsahuje přehled typických projevů a znaků syndromu ADHD – poruchy pozornosti s hyperaktivitou (dříve lehká mozková dysfunkce). Vhodné postupy, jak s těmito dětmi jednat a pracovat, shrnuje tato publikace.
Specifické poruchy učení (SPU) patří mezi nejčastější obtíže, s nimiž se učitelé u žáků setkávají. Kniha zkušených autorek, které se problematikou SPU dlouhodobě zabývají.
Vývojové poruchy učení jsou souhrnným označením různorodé skupiny poruch, které se projevují zřetelnými obtížemi při nabývání a užívání takových dovedností, jako je mluvení, porozumění mluvené řeči, čtení, psaní, matematické usuzování