Nenásilná komunikace a moc
Kód: PR214663Související produkty
Děti pomocí tohoto přístupu mohou samostatně myslet, nalézt smysl v tom, co se učí, a společně žít a pracovat.
Čeká vás nepříjemné setkání se šéfem. Právě vám volala učitelka, aby si postěžovala na vaše dospívající dítě. Je večer a pohádali jste se s partnerem. Co uděláte?
Velikonoční publikace volně navazuje na knihu Babička a dědeček vypráví o Vánocích.
Dubánkovy pracovní listy pro malé čtenáře a pisatele
V publikaci jsou předloženy studentům a dalším zájemcům některé edukační, diagnostické a terapeutické strategie.
Spolupráce učitelů mateřských škol s dalšími institucemi, odborníky i rodiči u dětí s SVP.
Funkce, databáze, kontingenční tabulky, prezentace, příklady
Hlavním cílem monografie je demonstrovat různé přístupy v uvažování při řešení slovních úloh nadanými žáky 1. a 2. stupně základní školy.
Skriptum si klade za úkol seznámit posluchače speciální pedagogicky s latinskými a řeckými základy odborných termínů tohoto oboru a usnadnit posluchačům jejich přesnější pochopení a zvládnutí.
Monografie Pavla Koláře a jeho spolupracovníků je zatím naším nejucelenějším přehledem rehabilitace a právem patří k základním učebnicím oboru
V předkládané monografii autor postupně vysvětluje význam kritického myšlení
Publikace Didaktika českého jazyka vymezuje obsah vyučování českému jazyku a uvádí jeho podání v období, které uzavírá jeho školní průběh.
Rozmanitost rolí speciálního pedagoga očima speciálního pedagoga
Detailní popis produktu
Nenásilná komunikace zná dva koncepty moci: moc nad někým a moc s někým. Moc nad někým má ten, kdo druhé kritizuje, obviňuje, zahanbuje, odměňuje či trestá a podobně. Moc s někým má člověk, který zná a uznává svoje hodnoty a potřeby i hodnoty a potřeby druhých lidí, a ti mu v důsledku toho přisuzují pozici moci, protože věří, že jim pomůže v naplňování jejich potřeb.
Základem knihy je seminář, který měl v Itálii před lety tvůrce metody Marshall Rosenberg ve spolupráci s Vilmou Costetti, jež byla první trenérkou nenásilné komunikace v Itálii. Formou rozhovoru s účastníky semináře Rosenberg rozebírá různé kontexty moci, např. politiku, podnikání, školu nebo rodinu. Zabývá se i mocí empatie a jejím vlivem na lidské zdraví. Kniha nám jednoduchým jazykem ukazuje, jakým způsobem si teoreticky i prakticky osvojit moc, jejíž síla spočívá v tom, že jednáme v souladu a společně s druhými.
Marshall Rosenberg byl americký psycholog, mediátor, autor a učitel, který vytvořil metodu nenásilné komunikace, tj. proces, který podporuje partnerství a pomáhá řešit konflikty mezi lidmi, ve vztazích, a v komunitách. V Portále vyšly jeho knihy Nenásilná komunikace a Co řeknete, změní váš svět.
Autor: Rosenberg, Marshall B.
Překladatel: Matiášková, Veronika
Vazba: brožovaná
Formát: 130 x 200 x 10 mm
Počet stran: 152
Vydáno: 2019
Jak zvládat obtížné komunikační situace
Jak najít ta správná slova
Jak se naučit pracovat s jemnohmotnými energiemi
Kniha je plná názorných obrázků, kde si děti procvičí nejen správnou výslovnost hlásek, ale také rozvoj slovní zásoby, sluchové a zrakové vnímání, paměť, početní představy a další.
Pokud je pro vás někdy náročné emocím porozumět, projevovat a zpracovávat je, tato kniha vám může pomoci.
Učební text je zaměřen na problematiku raného a předškolního věku u jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami.
Publikace zachycuje dynamický vývoj současných možností diagnostiky a korekce poruch sluchu.
Hry pro rozvíjení sociálních dovedností u dětí 5-12 let
Aktivity jsou vhodné pro děti předškolního věku, děti prvního stupně základní školy, zájmových klubů, školních družin i pro domácí vyučování.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.