Subjektivní teorie a jednání učitelů: vícečetná případová studie v kontextu profesního rozvoje učitelů
Kód: MU011137Detailní popis produktu
Subjektivní teorie představují kognitivní struktury, které jsou relativně stabilní, a ačkoliv je jejich nositel nemá často verbalizovány, podle zjištění výzkumu řídí jeho jednání ve výuce. Cílem monografie je na čtyřech zkoumaných případech učitelek občanské výchovy ilustrovat jejich subjektivní teorie týkající se smyslu a cíle vyučovacího předmětu a psychodidaktické transformace těchto cílů v příležitosti k učení žáků.
Autor: Petr Koubek
Vazba: paperback
Formát: 158 x 225 mm
Počet stran: 235
Vydáno: 2021
Kniha přináší reflexi vybraných problémů vzdělávání, a to formou kratších textů spadajících do žánru nedělních krasořečí.
Snaha léčit choroby a napravovat vady či poruchy je stejně stará jako nemoci a postižení. Ovšem i tam, kde léčba není možná, lze usilovat o kvalitní výchovu, vzdělávání, osobnostní rozvoj a úspěšné začlenění handicapovaného člověka do společnosti. Relativně mladý obor speciální pedagogika se zrodil postupně právě při hledání optimálních přístupů, které jsou přitom používány. Tato úspěšná a vyhledávaná publikace ve svém druhém, aktualizovaném vydání přináší základní přehled oboru.
Edukace a rozvoj osob se specifickými potřebami v oblasti somatické, psychické a sociální
2. vydání
Edukace a rozvoj osob se specifickými potřebami v oblasti somatické, psychické a sociální
3. vydání
Publikace čtenářům představuje klíčová témata oboru pedagogické psychologie, která jsou nezbytným nástrojem pro pedagogy
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.