Sluchové vnímání - rozlišování měkkých a tvrdých slabik
Kód: DC599Související produkty

Sluchové vnímání – sluchová analýza a syntéza řeči
Detailní popis produktu
Listy jsou zaměřeny na rozlišování měkčení (slabiky di, ti, ni / dy, ty, ny). Soubor je zpracován včetně metodického materiálu. Určeno pro individuální intervenci.
Určeno pro: žáky 1.-5. ročník (9 stran)
Autor: Mgr.Martina Bělková, Mgr.Miluše Jirušková
Rozměry: 210 x 297 mm
Počet stran: 9
Vazba: volné listy v papírové složce
Vydáno: 2011






Publikace je zaměřena zejména na analýzu a syntézu (rozklad a sklad) slov na slabiky a na hlásky.

Postřehovací slabiky jsou určeny k nácviku čtení slabik, jejich rychlejšímu vybavování při čtení souvislého textu

Kartičky pro děti mladšího školního věku k trénování rozlišování tvrdých a měkkých slabik di-dy, ni-ny, ti-ty a sykavek.

Kartičky pro děti mladšího školního věku k trénování a rozlišování dlouhých a krátkých samohlásek.

Kartičky jsou určeny dětem mladšího školního věku k trénování fonetické manipulace.

Vhodné pro děti s odkladem školní docházky.

Tato verze kartičkové hry je určena pro rozvoj dovedností ve znělých a neznělých souhláskách

Tato sada je důležitá pro předškoláky a prvňáčky, kteří se učí rozpoznávat počet slabik ve slově.

Vaším úkolem je spojit jednoduché slabiky tak, aby tvořily dvojslabičná slova. Např. "tá - ta"
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.