SPU, Strana 15
Nejprodávanější
396 položek celkem
Značky
Položek k zobrazení: 396
Tip
720 Kč
Čítanka dále obsahuje 9 knih ke čtení s různými tématy. Nově jsou zde použity texty, které napsaly děti, což slouží pro příklad ostatním. Některé knihy jsou ozvučené s označováním právě čteného slova. Vhodné pro děti s poruchami učení!
Tip
140 Kč
Publikace se snaží poskytnout náměty, jak sluchové vnímání u dítěte ve věku mateřské školy efektivně rozvíjet a případným nedostatkům předcházet. Lze ji však dobře využít i při stimulaci či reedukaci v případě, že již oslabení sluchového vnímání u konkrétního dítěte registrujeme či máme potvrzeno, a to i ve školním věku.
Tip
209 Kč
Kniha se zabývá praktickým využitím metodiky Strukturovaného učení při výuce v běžných školách.
Tip
234 Kč
Kniha je určena pro děti, jež milují příběhy a rády si čtou. Díky obrázkům lze knihu nabídnout už dvouletým dětem. Předložit ji právě proto ale lze také dětem s poruchou autistického spektra, dětem s dysfázií, dětem, jejichž mateřský jazyk není čeština, či dětem s jiným znevýhodněním, které komplikuje vnímat pohádky a příběhy „klasickým“ způsobem.
Tip
95 Kč
Pravopisné křižovatky – stavba slova, slova příbuzná vychází v edici Zatracená čeština nakladatelství Tobiáš. Ta přináší soubory cvičení, jejichž prostřednictvím se děti naučí, jak postupovat při řešení gramatických jevů, jako je například pravopis i/y po obojetných souhláskách
uprostřed slova i v koncovkách, jak se orientovat ve stavbě slova, … s následným procvičením
a zafixováním postupů.
uprostřed slova i v koncovkách, jak se orientovat ve stavbě slova, … s následným procvičením
a zafixováním postupů.
Tip
181 Kč
Publikace je určena nejen žákům základních a středních škol, ale i jejich často bezradným rodičům a učitelům – přináší konkrétní možnosti, jak učinit učení efektivnějším, jak rozpoznat výhodný styl učení, jaké volit strategie učení, jaké možnosti využít při učení se české gramatice, (matematice, cizímu jazyku (gramatice i slovní zásobě), slohu, naukovým předmětům apod.
Tip
259 Kč
Publikace je zaměřena nejen na poznání, co hyperaktivita je, jak vzniká, jaké jsou její základní projevy a jak se tyto projevy mění v průběhu vývoje dítěte, ale zejména na praktické náměty a postupy, jak výchovně vést hyperaktivní děti a jak s nimi pracovat v rodině i ve škole tak, aby jejich znevýhodnění bylo co nejvíce eliminováno nebo alespoň zmírněno.